Tuesday, July 15, 2008

Nasib baik coti today @ Lepak at Home...

Semalam dah bermula first day semester July... aku masuk 845 smp kui 1230 tak renti2 student dtg... aku dh dpt ank2 utk di jaga.. advisor la konon2... ada la 25 org semua student degree manufacturing... nak register subject la nak drop subjeck la.. nak tukar course la.. and nak ambik lebih kredit sem ni la.. penin aku... dan juga di kacau oleh student2 dip final year project yg menunggu brg2 depa order yg tak smp2 lagi... termasuklah supervisor2 depa yg dtg mengupdate status... mcm2 problem brg depa ni.. quotation drp supplier melebihi budget group depa... next sem@ next year aku nak lepas jawatan FYP coordinator ni... yg ni very2 the pening one!

tghari aku p melawat fazidah @ angah.. dpt baby girl.. blk2 office je ada staff baru dtg and inform aku yg DD arahkan dia duduk tempat aku (aku dok bilik 4 org) sementara aku akan dipindahkan ke tingkat atas bilik sorang! and pegang jawatan ntah apa2 aku tak mau ambik tau! aku tak nakkkkk!! menci nya aku dah la tak inform aku, main cakap2 ngan org lain je x inform aku pun.. terus nak halau aku dan bg dia dok situ! aku tak hangin kt dia tapi hangin bila tak der discussion before nak lantik jd apa2... aku pong p la ngadu kt head section aku yg baru first day masuk keja lepas 3 minggu aku "acting" @ nganga jer.. hehe.. dia pong terkejut tak di inform.. dia advice aku pegi jumpa DD and cakap elok2 jika tk nak... ok la.. nnt aku jumpa esok..tp napa pilih aku? ramai lagi org lama yg berkaliber.. aku ni berkaki lebar jer..

tapi ada sorang kawan aku ni advice terima je jawatan baru tu so that bole lepaskn FYP... best gak ni.. ntah la... tgk la nnt esok apa citer seterusnya akn ku update..

9 comments:

NoRMaTSuE said...

wah dah mula b.g nampak hehehe..
eh ko rasa ada x student ko yg baca blog ko?

-HeLiNa- said...

hehe tak der kot...derang utube jer..

Anonymous said...

helen..ko dh naik pangkat..waw

-HeLiNa- said...

nurul, bukan naik pangkat... di arahkan memegang jawatan aper ntah aku tak tau..

Neneq said...

helen..accept je la..ala2 VIP cenggitu..

-HeLiNa- said...

nuzai, bole ke... aku rasa memalukan aku je kalo aku tak reti wat keja.. mesti org dok kutuks aku..

areT said...

heheheh...mcm tu la yang aku rasa tiap2 semester helen...tempat aku keja ni, bukan mcm tempat keja lain...jam kredit 3 jam je..aku 18 jam,,muahahahaha

NoRMaTSuE said...

aku kat sini pon ari2 youtube..hehehe

kat usm nanti pitamlah aku sbb xleh bukak youtube..huhuhu

ummsaal said...

ena, angah dpt baby eh? ohhhh... dah 3 ler anak dia kan? kem salam byk2 kat angah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates