Thursday, September 4, 2008

Hari ke-3

Semalm bukak posa ayam golek sepotong, nasi 1 senduk, gulai daging batang pisang 3 ketui dan 1 karipap pusing.. total kalori semua ni brp yer? aku pun tak tau.. rasanya 700-800 kot.... pastu dah tak mkn apa2... minum air masak je 1.8 liter kot smp tido..

pestu sahur pagi tadi lewat bgn 530 baru jaga, nasib baik sempat shake Herbalife.. F1 coklat + 400ml plain water.. yg ni 89 jer kalori... pastu tak sempat dah nak minum air kosong bnyk2...dpt 400ml je before abis imsak 545am... penat gak nk telan 800ml semua tu dlm masa 15min...

pagi ni mai timbang kt opis.... dah 57.6kg syoknya!! (last week jumaat 59.5)

esok aku ku pastikn turun lagi 500 gram.. target 55kg je bulan posa... kalau overtarget lagi best... tak per .. tak leh bnyak2 target..skit2..

8 comments:

areT said...

helen..just be careful..turun cepat sgt pun x bagus gak...(nada cemburu..)...heheheh

-HeLiNa- said...

hehehe... jgn risau... mlm ni aku bukak posa sakan! hehe

amcam semlm bukk posa dgn depa? tlg entrykn segera....

-HeLiNa- said...
This comment has been removed by the author.
Nurul said...

silap2 skng ko lg kurus dr aku..hahahaha

-HeLiNa- said...

naper laju semacam je aku turun ni? ntah2 penimbang aku rosak...

before blk tadi dh jadi 56.9..

sib baik opismate aku tak der..if ada sure bengkerk tgk aku asyik timbang je keje...

Zara in Germany said...

helina..awal2 diet mmg cepat turun sbb byk air n angin dlm badan...but sampai satu tahap nt, badan ko dh biasa dgn diet ko, n lemak tepu aje tinggal, akan lambatla...so ko kna increase exercise or kurangkan lg makan...

aku pnah diet bertahun dulu...skarang aku tak sanggup dah hehehe

-HeLiNa- said...

zek, betui pasai masa awai2 HL dulu mmg turun..pasal semua tu brt air.. after 3 months - 6 month statik...aku stop..

now reduce food lagi berjaya.. tp HL ambik jugak time sahur saja..

Anonymous said...

ena.... check sama ur cardio regularly.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates