Friday, March 20, 2009

Busy wif work or DIET?

Minggu ni agak busy dgn preparation Open Day. Aku terpaksa cancell kelas harini dan mintak depa p library wat assignment yg aku bg minggu lepas.. tinggal lagi satu benda jer blum settle.. hopefully monday boleh siap.. hari rabu hari tu ada progress meeting... 2 jam aku tunggu aku nyer turn tak smp2 last2 aku blah.. tak kuasa aku nak tunggu lagi situ... asal keja aku siap.. next week nak settlekn iklan kt paper, nak p htr flyer kt kedai mamak suratkabo..erm aper lagi..aku nyer committe dua org jer..sorang cuti kawen dah 2 minggu kot..apa2 hal aku wat decision sendiri..padan muka depa hehe.. kalau tak cun jgn marah..

Saja nak tulis apa aku mkn harini... dah lama tak keep track calories..

Pagi:
Nasi goreng 4 sudu = brp eh? belasah je lah 150
Air milo 1/2 tumbler= 150 kot
Biskut 4 sagi 3 kpgs = belasah je lah 100

Lunch:
Buah jambu =50
Buah Betik = 45
Bihun Tomyam kurang minyak =400 (tak jumpa ltk lebih kurang mee sup)

Total dah 895 ..

Maknanya mlm ni dinner dlm 105 je lah.. huhuhu aper aku nak mkn? roti puteh sekeping je ni...iskisk.. tak pe.. nak kuruih punya pasai...target sebulan sekilo ajer min..

BMR aku 1373.. DCR1648..budget sehari 1000 je kalau bole...kalau follow betul2..10hari boleh less 1 kg.. sebulan 3 kilos.. ermmm... can i make it? ermm..hanya kwn2 diet yg dpt bg motivasi...esp mimi..opismate aku heheh..TQVM...

Harap kengkawan yg lain boleh berjaya sama utk memantopskn diri ... adios..c ya next week..

*semua figure diatas anggaran saja kay...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates