Tuesday, October 19, 2010

Grill & Kitchen Cabinet Rumah Ku

Setelah dpt bbrp Quotation aku on je lah...penat juga nak survey bebanyak...skrg ni semua baru nak start...hopefully semua berjalan lancar..

Grill - buat dgn opismate
Psng lampu kipas - opismate
KC - Yuquan

Kipas dah beli... lampu jerk belum...penin gak memilih lampu...langsir je blum ukur..ni nak DIY ja kot...bukan jahit langsir sendiri yer... nak beli besi railing jer sendiri.. sekaki 80 sen kat sini...pastu nnt mintak pak cik aku pasangkn ajer kot... dia dah mengofferkan diri...

Sekian

4 comments:

Siti @ Suri said...

salam..nak tanya rumah awak kat taman nilam baiduri tu nombor brape?adakah sebelah rumah saya?jeng jeng...saya pun bakal menghuni rumah loronf 4 tu..sebaris ofis

-HeLiNa- said...

salam siti....sowey lama tak jengok blog ni....

aha saya sebaris opis tu no 144...
siti dah pindah?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates