Monday, May 9, 2011

Rozita Che Wan jadi pengemis??

Igtkan kakak kita ni berlakon watak2 anggun ja semua....hehe...



Dosa Siapa telah ditayangkan di slot Cerekarama, 7 Mei jam 10 malam..citer Sabtu lepass daa...tak sempat tgk.....


Meletopss!!

KUALA LUMPUR, 7 MEI 2011: Bukan mahu terlalu memilih sebaliknya jelas, aktres jelita Rozita Che Wan, seboleh mungkin dia mahu keluar daripada zon selesa yang dinikmatinya hari ini.
Acapkali diberikan watak yang sama iaitu membawakan karakter wanita cantik oleh pihak penerbit, Rozita Che Wan berharap agar diberi peluang untuk keluar dari zon selesa itu.
"Saya mahu keluar dari dari zon selesa yang saya dah biasa terima. Kalau boleh saya mahu selepas ini mencuba watak-watak yang lebih mencabar dan ganas. Maksud saya ialah saya kalau boleh mahu berlakon dalam cerita-cerita aksi.
"Sebagai pelakon pastinya kita ada keinginan untuk mencuba sesuatu yang baru. Asyik bawa watak yang sama selalu semestinya bosan juga," katanya kepada murai.com.my
Dek kerana itu, jelas ibu kepada dua cahayamata ini, dia amat teruja apabila diberi peluang membintangi drama Dosa Siapa arahan Murali Abdullah iaitu Dosa Siapa.
Katanya, watak Halimah yang dijayakannya berbeza daripada yang sebelum ini, malah demi karakter itu dia sanggup tidak bersolek dan menjadi pengemis.
"Halimah ini dia mempunyai seorang kakak bernama Faridah. Mereka berdua ini telah ditahan dan dirogol oleh orang yang tak dikenali. Halimah berjaya melarikan diri tapi dia telah meninggalkan Faridah. Peristiwa gelap itu membuatkan Faridah berdendam dengan Halimah sehingga dewasa.
"Faridah mengambil ilmu hitam untuk membalas dendam pada Halimah dan telah mengakibatkan suaminya meninggal dunia dan merampas anak Halimah. Perbuatan Faridah membuatkan Halimah tertekan dan akhirnya meroyan, merempat dan hidup sebagai pengemis selama 20 tahun," katanya.
Selain Rozita Che Wan, drama tersebut turut dibintangi oleh Zamarul Hisham dan Sabrina Ali. Dosa Siapa bakal ditayangkan di slot Cerekarama, 7 Mei ini jam 10 malam.
Menyentuh mengenai perkembangannya selepas ini, jelas si jelita ini, dia bakal terlibat dengan penggambaran telemovie, Summer Camp bersama Shahir juara Akademi Fantasia 8 (AF8) dan selepas itu dia bakal menjalani penggambaran Kiah Pekasam musim kedua.
Bukan itu sahaja, dia juga bakal terlibat dengan beberapa penggambaran telemovie raya dan slot drama samarinda.

1 comments:

Unknown said...

salam.. nice blog.. i folo u.. folo me back yer tuan blog..hehe
20 top lagu english masa kini part 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates